Duminică, 18 Martie, a avut loc lansarea ultimului album din cariera lui Cedry2k, „Clipa Schimbării”, în clasicul Silver Church.

Am ajuns pe la aproximativ 21:30. Ca o primă impresie, m-a înspăimântat coada de la intrare, dar a fost ok, băieţii care asigurau accesul s-au mişcat repede. Am înteles că după 22:00 cei de afară nu au mai reuşit să intre. Cred că organizatorii ar fi putut lua în calcul o locaţie mai adecvată. În mod clar capacitatea sălii din Silver Church este prea mică pentru toţi fanii Cedrea, dar din păcate cu greu găseşti locuri în Bucureşti pentru concerte de o aşa anvergură.

În faţa scenei, efectiv nu te puteai mişca/respira, dar oricum aşa-i la rep. În schimb, în spate era ceva mai lejer, aşa că am rămas acolo, singurele inconveniente fiind volumul muzicii şi cele două animale de companie din spatele nostru, care au venit la concert „la caterincă”, conform declaraţiilor lor, pentru a-i deranja pe ceilalţi cu comentariile. Trist. Mă indoiesc că s-au distrat, deşi când eşti prost e mai uşor.

Acum, trecând la lucruri mai importante, cum ar fi prestaţia celor care au urcat pe scenă, nu am de ce să mă plâng. Cedry2k e…Cedry2k, nimeni nu poate să îi conteste calităţile, rimele pe care le scuipă sunt pur şi simplu poezie. Să nu uităm şi de dicţia perfectă, o altă mare calitate a acestui MC, fapt ce te ajută să prinzi tot ce spune omu’ indiferent unde te-ai afla.

În ceea ce priveşte colaborările putem spune că Aforic continuă trendul ascendent, băieţii de la C.T.C. au făcut show ca întotdeauna, de fiecare dată mă impresionează prin sincronizare de calitate. VD a dat o strofă incredibilă, de povestit nepoţilor. raku a fost şi el în casă, apariţia sa pe scenă stârnind ropote de aplauze. Acelaşi lucru s-a întâmplat când în faţa publicului a apărut Dragonu’, fapt ce ne demontrează încă o dată popularitatea sa. 47 pare complet pregătit să ducă ştafeta rapului românesc de calitate mai departe. Nu în ultimul rând trebuie aplaudată prezenţa lui Carbon la dublaje pe tot parcursul serii.

De productia albumului s-au ocupat SezAnno Domini si Ofens şi cred că au făcut o treabă bună. Per total un eveniment care a meritat, deşi pe alocuri mi s-a părut totul făcut puţin pe fugă, în sensul că nu s-a comunicat cu publicul pe cât mă aşteptam. Una peste alta, a fost o seară ce va intra în istoria rap-ului românesc din punctul de vedere al importanţei momentului. Vă sfătuiesc să vă cumparaţi albumul, este impecabil!

ps..şi parcă dacă berile alea erau la 0.5 ar fi fost şi mai ok 🙂

Cedry2k

Tracklist: